0
Officially 
I'm Married..!!!

Shahizul Annuar & Siti Anisa

Bertunang : 03.June.2012
Bernikah : 06.Mei.2014
Berinai : 09.Mei.2014
Bersanding : 10.Mei.2014
Bertandang : 17.Mei.2014

Bernikah


Berinai


Bersanding










Tempat : Teratak Bonda, Pontian, Johor
Tarikh : 10.Mei.2014 (Sabtu)
Jurugambar : Raja Hasry Raja Ismail
Photog : Picturesque Photo Studio
Wedding Planner : Andaman Sri Pinang, Pontian
Berinai : Beautifull Henna (Siti Athlia)
Tudung Nikah : Fareeda Nyata Jelita
Baju Nikah : Handmade
Khemah : Hanany Canopy & Catering Batu Pahat, Johor
Cake : Suhaila Fadhzilah
Candy Buffet : DIY Anis & Makcik (Rita MH)
Guest Book : DIY Handmade
Hantaran : DIY Myself
Kad Jemputan & Banner : Amierieda Creative
Baju Family Lelaki : Oren Sports
Baju Family Perempuan : Jakels



Bertandang






Tempat : Villa SJ, Pontian, Johor
Tarikh : 17.Mei.2014 (Sabtu)
Jurugambar : Raja Hasry Raja Ismail
Photog : Picturesque Photo Studio
Wedding Planner : Andaman Sri Pinang, Pontian
Berinai : DIY Anis
Bunga Tangan : Kedai Bunga May Pontian
Khemah : Hanany Canopy & Catering Batu Pahat, Johor
Pulut Tower : Kak Long Hubby
Guest Book : DIY Handmade
Tudung Family : Chenta Watie Scarf
Baju Family Lelaki : Oren Sports
Baju Family Perempuan : Nagoya Textiles

BLUETOOH KEBENCIAN

IMPAK BENCI KEPADA MANUSIA :

* Berpecahnya satu hubungan silaturrahim.
* Perkara benar jadi bercanggah.


Paling-paling pun kau boleh buat orang sakit hati. Nasib baik dapat buat orang nangis. Dapat ajak orang setuju dengan kau.

Pastu join kebencian kau.

Kau harap apa dari kebencian kau sebenarnya?

Dia tergolek? Kereta kena tarik? Gaji kena potong? Mati masuk gaung? Hutang makin naik?

Hanya untuk kau lafaz 
“PADAN MUKA KAU, SEKARANG AKU PUAS

Tapi hakikatnya semua benda dah tertulis jelas. Kau tunggulah macamana pun, jatuh bangun orang tak pernahnya kerana kita. Tapi atas takdir yang kita hanya nampak bila dah lepas.

Sudah-sudahlah tu..

Tak untung apa menyebar benci.
Paling-paling kau dapat pun nanti, kau bikin orang kau benci itu nangis dan sakit hati.

Tu je..

Takkan lah hidup kau macam tu SEKALI SUNYINYA sampai tak ada objektif hidup selain yang ini?

-Fynn Jamal-

Back to Top