0

Asmidar - Biar Sampai Ke Bintang (Studio Version)

سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم'
Dengan nama Allah ku dahulukan..
Semoga jiwa ini membuatkan aku lebih kuat
untuk meneruskan penulisan agar aku mudah mengepal sebuah perpisahan..


Biar mimpi mimpi kita
Jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan
Menongkah arus ini

Aku tahu bukan mudah
Tapi mimpi ini harus aku
Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini

Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita

Biar mimpi sampai ke bintang
Kerna kita semua tahu
Kerana ini impian
Setiap satu dari kita

Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini

Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita
Menuju ke bintang


Mimpi..
umpama mimpi yang tanpa kita sedar meragut sebuah nyawa dan mengakibatkan sebuah perpisahan.

Aku tak sekuat ibu untuk bertahan dengan benteng jiwaku yang rapuh.
Aku tak setabah keluargaku yang menerima takdir.
Tapi aku sanggup menjadi tongkatan ibu agar ibu kuat.
Aku sanggup ketepikan kehidupan lain agar mata aku sentiasa di hadapan 'syurga2ku'.
Aku redha kerana ini kerja ALLAH..
Takdir...Qadha' dan Qadar dari Allah S.W.T.


(bersama arwah nenek <3 ketika Aidilfitri2011)

Selami kisah hatiku..
Atas luahan ibu saudaraku..
Kerna aku mahu ruang dan masa untuk lebih kental jiwa seperti dia.

ritamh~ini duniaku: dah jadi apa blog aku ni?..bersawang...
: Asalamualaikum..dan salam sejahtera untuk kamu semua..dah setahun tak update blog rupanya...bersawang..berhabuk dan macam-macam yang ada..Ke...


0 comments:

Website Signs
Back to Top