0

Anniversary Yang Terlambat

Assalamualaikum..
Allahuakhbar....Alhamdulillah Ya Allah..
Tak dapat nak ungkapkan dengan perkataan bila nampak je sidebar dalam blog nih..
Eh..dah 5 tahun 2 bulan 1 minggu dan 5 hari perkenalan anis dan dia.
Dan pertunangan kami dan 7 bulan 2 minggu 4 hari..
Ketar lutut dan lengan kejab..sambil tu keluar muscle2 yang rapuh..eh asal cepat sangat masa berlalu eh..
Dah nak rasa2 nasi minyak sendiri la..(statement gatal) hihihi..
Ermm..........
.....................................................
............................takde modal.............................
......................................................
just pandang je gambar nih..dan fikir sejenak..
Nak capai masa se-lama ni macam2 pahit dan manis kot..
Macam pelam kat Perlis ni..ade masam ada manis..even kulit kau hijau.
Macam hidup ni di samakan dengan roda..ada ketika di atas, ada ketika dibawah..
*Yang penting KEJUJURAN, KEPERCAYAAN dan IKHLAS.
Sekian terima kasih..

0 comments:

Back to Top