0

+Hari ni hari bahagia buat sahabat baik anis+


Ha yang sebelah kiri anis ni la Uya or nme sebenar dye Nurul Akma Zura.
dye la bakal pengantin malam ni,,

Resepsi:
Nikah : mlm nie
Sanding : esok ler 12/03/2011

Selamat pengantin baru uya,,
semoga kau bahagia dengan suami tercinta,,
jadi wife yang terbaik sebab pahala kau banyak kat suami,,

Tak sangka lak anis yang dia ni
lagi faster dari anis,,cepat tol jodoh dia,,
anis ni yang beria-ia nk kawen maseh belum bertemu jodoh,,
calonnye sudah ade,,baru nak menilai dirinye,,

Kepada en. S.
cepat2 cari duit kawen k,,
sebab anis da ta sabaaaa nak kawen jugak,,
(gatai punye budak)
hahahahahaha....ape2 pun hidup bujang ni kene la puaskan dulu..
sat lagi pas kawen ni la tu la,,,macam jakun bab sebelum kawen
ta sempat wat pape..

Ape2 pun,,
Selamat berbahagia ye uya dan ewan..
getting get baby,,
huhuhu,,,


0 comments:

Back to Top