0

Cinta Itu Buta @ Yang Bercinta Itu Buta

Assalam semua..
hari ni anis takde modal nak update status tapi
anis rasa nak meluahkan sesuatu yang anis rasa patut untuk di kongsikan kepada
korang yang tengah mula nak bercinta, sedang bercinta ataupun putus cinta.

Pernah rasa bercinta?
Pernah rasa di cintai?
Pernah rasa kecewa oleh cinta?
Pernah patah hati kerana cinta?
Semuanya kerana CINTA..cinta itu apa???

Bagi anis, anis tak tahu apa itu cinta.
Dan macam mana nak dapatkan cinta sejati.
Anis selalu pupuk satu kata2 ni untuk sahabat2 anis yang
ingin merasa nikmat CINTA.

Dari tajuk entry:
Cinta Itu Buta @ Yang Bercinta Itu Buta

"Carilah wanita/lelaki yang sukar untuk kita dapatkan cintanya. Kerana yang sukar
itu membuatkan kita sungguh2 untuk mendapatkannya juga walau apa sekalipun..
Oleh kerana cinta yang di dapatkan dengan kesungguhan,
cinta itu akan sentiasa di hargai dan di jaga rapi.."

" Anggaplah cinta umpama kita inginkan sesuatu yang sangat berharga..nak beli mahal tapi
kita ingin sangat dengan benda tu..bila dah dapat dengan sungguh2, takkan nak sia2kan.."

Macam mana pula dengan cinta yang mudah untuk di dapatkan?
Berapa nilai yang berbaloi untuk kita dapatkan cintanya yang mudah dan murah tu.
Dengan mudah kita sia-siakan cinta yang murah tu.

So renung2kanlah sahabat2 anis..
Kadang2, sesuatu yang di depan mata pun kita tak boleh lihat,
ini kan pada dasarnya..

Semoga sama2 kita mengecapi cinta sebenar..

0 comments:

Back to Top